Nabór na stanowisko: Asystent rodziny (1 etat) w Sekcji Asysty Rodzinnej - ważne do 15 września 2023 r.


Ogłoszenie o naborze na stanowisko:

Asystent rodziny
- umowa o pracę w zadaniowym systemie czasu pracy
- pełny etat -

Asystent rodziny realizuje zadania związane ze wsparciem rodzin przeżywających trudności
w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub
  2. wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie ust. 3 i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub
  3. wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną,
  4. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
  5. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
  6. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.

II. Wymagane dokumenty i oświadczenia

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, dostępny na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu (ścieżka dostępu: menu przedmiotowe - praca w MOPS - dokumenty do pobrania - Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji).
  2. W przypadku osób nie posiadających obywatelstwa polskiego - dokument potwierdzający znajomość języka polskiego, zgodny z wymogami określonymi w przepisach o służbie cywilnej.
  3. Własnoręcznie podpisaną Informację o przetwarzaniu danych osobowych (ścieżka dostępu: menu przedmiotowe – praca w MOPS – dokumenty do pobrania – Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych – rekrutacja stanowiska nieurzędnicze).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy.
  6.  List motywacyjny.
  7. Kopie zaświadczeń o praktykach, stażach, kursach, szkoleniach.
  8. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu w pełni z praw publicznych.
  9. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  11. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
    Oświadczenia dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu: (ścieżka dostępu: menu przedmiotowe - praca w MOPS - dokumenty do pobrania - oświadczenie).


III. Termin i miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w godzinach pracy Ośrodka (pon. 7:30-18:00, pt. 7:30 – 13:00, od wtorku do czwartku 7:30 -15:30) w Dziale Obsługi Kancelaryjnej i Administracji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej (pokój nr 127- parter) lub przesłać pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ,,Asystent Rodziny”.
Termin składania ofert: do dnia 15.09.2023r. (decyduje data wpływu oferty pracy do Ośrodka).
Na rozmowę kwalifikacyjną, kandydaci ubiegający się o ww. stanowisko pracy, będą zapraszani indywidualnie.

IV. Planowany termin zatrudnienia

Wrzesień 2023 r.

V. Dodatkowe informacje

Informujemy, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 33;
  2. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Sosnowcu wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych:
    - w siedzibie MOPS w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 33, pokój nr 312,
    - kierując pisma na adres administratora,
    - kierując pisma na elektroniczną skrzynkę podawczą /MOPSSosnowiec/SkrytkaESP;
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na w/w stanowisko;
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane następującym odbiorcom danych:
    - podmiotom i organom uprawnionym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    - podmiotom wspierającym bieżącą działalność Ośrodka,
    - podmiotom, które uzyskają dostęp do informacji publicznej;
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od daty rozstrzygnięcia konkursu;
  6. posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych na okres weryfikacji poprawności danych oraz prawo do usunięcia danych po zakończeniu okresu ich przetwarzania;
  7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych;
  8. podanie przez Panią/Pana następujących danych osobowych:
    - imię (imiona), nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 221 §1 ustawy Kodeks Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.,
    - obywatelstwo, potwierdzenie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na w/w stanowisku, informacja o zdolności do czynności prawnych, informacja o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz poświadczenie o niekaralności jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.,
    - informacja o spełnieniu wymagań zamieszczonych w ogłoszeniu jest wymogiem ustawowym zgodnie z art. 13 ust. 2a ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r., a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak spełnienia wymogów formalnych;
  9. podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych, niż wymienione w punkcie h), jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody, która może zostać przez Panią/Pana odwołana w dowolnym czasie; Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania oraz nie będą przekazane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Sosnowiec, dn. 08.09.2023 r.

DYREKTOR
Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej
mgr Sabina Stanek